Spoooki....

Nått Spoooki händer!!!
Länge sen jag var så här "nojjig" , men inte utan anledning...
Jag spår mig - varje dag på http://www.hemmetsjournal.se/hj/Horoscope.aspx?id=5431
Och i flera dagar har det stått om arv mm.
Men jag har inga avlägsna släktingar eller nå pengar i släkten (vad jag vet)
Finns säkert en avlägsen von Richman.

Men nu till saken. Jag åkte från sandviken ca 19:00 och när jag var hemma... typ 19:20
så fick jag ett SMS på min privata telefon (ingen använder den nu mera...)
Ett SMS från 222 - att jag hade ett medelande.
Ringde ifrån jobbtelefon - ett nytt medelande mottaget 19:15.
Nån har lämnat ett medelande på telefonsvararen , säger inget - men man hör något svagt!!
Men inget missat samtal.

Hmmm... nått är på gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0