Bomb!

Idag har jag gjort egna badbomber...
Hittade ett tips på nätet  så jag började exprementera.... Skulle ju vara toknajs som julklapp...
Men i just mitt fall så använde jag 3 av 7 bara idag =)

Prova...det e skit ballt med bomberna

Detta behövs:
Citronsyra, bikarbonat, karamellfärg, doftolja samt olivolja. Gärna plasthanskar...
Gör så här:

Börja med att ta på dig diskhandskarna om du behöver sådana. Häll ner 1 matsked citronsyra och 4 matskedar bikarbonat i en skål och rör ihop. Droppa i valfri karamellfärg och blanda in dem i pulvret så att badbomberna får sin kulör. Droppa sedan i valfri doftolja eller parfym och rör om i skålen. Häll därefter i olivolja tills massan blir fast och du kan krama ihop bollar av blandningen. Rulla en boll för hand, lägg den sedan på ett balplåts papper å låt torka..


Jag har upptäckt att min katt har begått ytterligare ett brott...
Ett dubbelmord denna gång.
Och nu är offret ingen hare utan två st guppyhanar...
Ack va fina dom va...
Jävla Sanessa

Riktigt nöjd med tanken nu... Det blev ju en BlackGoast i fredags... =)
Nästa tank blir ett design akvarium... ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0