Blomma & Syre

TACK för blomman, Helene!
Tyvärr så gick den ena grenen/kvisten av vid krachen !
Men blomman är lika fin endå.
Den kommer bevakas ......

image48

Haft en riktigt rolig och givande dag....
Dom sista timmarna spenderade jag i Helgas soffa som en fällkniv - fullt påpälsad... som sen visade sig ha biverkningar...
PIIIIP i bröstet och tunga andetag....
Men jag tänkte jag skulle "hinna" hem och ta sprayen hemma, men sprecis innan jag svängde ner på Rix80 stannade jag vid en busshållsplats och ringde min käre bror för att fråga om medicin !!
Jag pep och väste fram några ord och lillebror förstog vad jag behövde ...
Rena räddningen lär jag säga.... Tusen Tack!!!
Det hade blivit en lååååång väg hem.
Sabine satt brevid mig och såg bara väldigt blek och rädd ut...
Första Snö Yran, Sommardäck och en Väsande och Shippande Chafför...

På vägen hem såååååå kana jag av vägen "lite"....
Skönt att man kan köra av vägen lite och mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0