Brister i Ledningen...

Ahh... Nu är jag förbannad!
Inget jag kan skriva å förklara här - Det handlar om jobbet - Så klart!

Fick ett samtal från en arbetsledare som kom med helt vansinniga påståenden och anklagelser ...
Ungefär som "varför har du inte satt upp utedelen"
Det var nästan ett liknande påstående - fast det handlade om en säkerhetsbrytare som är minst lika viktig i installationen som inne/ute delen....
Dom vill att vi trollar med knäna :/
Det enda vi får e gnäll, gnäll å massa gnäll...

Vi sliter arslena av oss - Hur vi än gör så blir det vårat fel...
Helt otroligt!!!

Så trött....

När jag e borta å stressad så lämnar jag i väg Vilja å hon blir tränad, miljlötränad och bortskämd...
Såååå skönt..
Tusen tack
http://www.mobilblogg.nu/Miaela/2007/11/08/10:08:34/vilja_och_jag_pa_bussen_.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0