Piercing och eldstjärt

En hel helg har rusat förbi mig...
Ah - shit vad har jag gjort?
Hihih , inte mycket.
Shoppat loss =)
Ny jacka och täckbyxor , så nu kan jag inte skylla på kylan när jag försöker slinka mig ifrån lång promenaderna ...

Jag har piercat mig !
Trots att jag svurit på att aldrig mer sätta en kanyl i kroppen ... hehehe.
Klart jag gjort det själv!
Å snyggt blev det =)

Det har blivit lite mer fisk oxå under helgen. Hittade äntligen en av mina favoriter - eldstjärt.
Va ju u Sätra hos J&A å fika å fick en SKIT läcker hylla ...
Tusen tack
Den passade skit bra.

Dax för en trea snart?
Näää... Vi kan bo trångt en stund eller hur, älskling?

Nu dax för chips, godis, film och ljus....
Det är en perfekt November kväll...

Cicci blir lastgammal i morgon - 25 år
Och hon sa till mig i dag att man inte kan säga/tacka nej till en present!!! 
Moohaaa - Det gör ju saken bara ännu enklare och roligare!
Cs i morgon!!

Tack å Hej...
Jätte trött tjej

Kommentarer
Postat av: Lastgamla Cicci

Åh no! Vad har du nu i kikarn? JAg menade ju att NI inte kunde tacka nej till en present ;D

2007-11-26 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0