va ett ta´sen

Lördag...
Jag å Bine glider runt och letar - riktigt vad vi letar efter är vi inte riktigt klara med...
Jag planerar julklappar. För att lindra pressen sen.

Igår blev det först en lång otroligt trevlig arbetsdag. Nu är allt i sin ordning.
Gott Samvete och Stolt!
Kvällen avslutade vi i gott sällskap inne i sandviken men lite nattsnacks =)
Alltid lika trevlig!

Jag mår bra !
Lite  stressad i jobbet bara, sen kan jag ta åt mig och känner mycket negativa saker hos en av mina närmaste vänner.
Jag vet att det inte är mitt beskymmer att oroa mig men endå så känner man den ständiga klumpen, oron och tassandet.
Det kommer att ordna sig =) Till det absolut bästa!!

Nu är det vinter ~ och det bästa med den är självklart backen (måtte jag få tid i år) , alla roliga bilturer ute på isen, alla lekar i snön med hundarna....
Nu ska vi sladda älskling =)
Vi lånar Volvon    ;)

Jag är glad, lycklig och min framtid ser väldigt fin ut...
Jag älskar dej. SaBine!
Tatuering snart ....å det kommer bli något annorlunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0