En dator

Fast och Rastlös :s
Alla är och badar i Spat och super sig redlösa...
Men jag å Leo vägrar....
Men vi bestämde oss för att basta och gick dit - men Näääää då är det särskilda bastun för herrar å damer...
Va fan...
Det är vell diskriminering??
Jag e ju liksom ensam tjej .... Å vill ju oxå vara me dom å ha skojj...
Så jag å Leo sket it å begav oss iväg för att göra båten osäker...
I ett hörn nere i konferanse avdelningen hittade vi två datorer och vi ljög ihop en historia om att vi tillhörde konferasen.... Så här är vi nu...

Bara vänta in middagen 20:00..Tre rätters... Tre äckliga rätter garanterar ja :(
Less på båten å på alla otrevliga finnar!
Vänta bara tills vi kommer tillbaka tills svenska vatten... Då ska ni få smaka på FJAN!!!!!

Jag blev lite på lyset igår -  jag drack faktiskt några cider.
Men det blåste 20 sekundmeter så det blev lite rörelse på båten - å jag ångrade allt ganska snabbt å gick å la mig...

Suttit på möte sen 8-15 idag... suttit och lyssnat på en del talare.
Fått en del beröm å massa kretik ...
Svälja å gå vidare...

Jag fick en handdator - faktiskt den enda - dom andra installatörerna får vänta ca 2 veckor , inkl Leo =)

Jag längtar hem. Hem till Gävle, Till älskling och till min egen vilja.

Nu börjar Hovmästaren cirkulera omkring mig...

Over and out....

Älskar dej Sabine - miss ýa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0