Jag och Bine samtalar

Jag och Bine vid matbordet

Jag satt och tänkte om vi skulle gå till Lotta. Och fick en snabb tanke på "Lotta på Bråkmakargatan"
Jag till Bine: Öh, vilken gata bor Lotta på?
Bine: Norrskensgatan
Jag: Hahaha "Lotta på Norrskensgatan" hahaha, roligt va?
Bine: Mää, det va ju inge roligt, det va ju inte ens likt Malmskillnadsgatan!
Jag: Va, vadå Malmskillnadsgatan! Jag mena ju "Lotta på Bråkmakargatan". Vad läste du för sagoböcker när du va liten?
Bine: Ja, men jag trodde inte du mena en sagobok...
Jag: Nähäää, men du tar bara för givet att jag kallar Lotta för en hora?
Bine: Hehehe - Nä, tänkte kanske inte så långt ...


Hehehe - sen va korven å mosen slut...

Kommentarer
Postat av: cicci

Ha ha. Ni är för roliga!

2007-10-22 @ 12:25:25
URL: http://liljedahls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0