Tack Snälla Ni

Tisdag....
En krävande installation.
Som tog massa kraft av mig :s
Men som vanligt så blir slutresultatet skrämmande bra =)
Cicci ringde nångång där mitt i - Vääääääs!
=)
Hihihi....
Inte lätt att ringa mig när jag jobbar...

Annars har dagen varit som julafton...
Jag vaknade skkkiiiit tidigt - tassade upp och (åldersvarning) började prata/pyssla me blommorna innan jobbet!!
Hehehe - mitt liv som vuxen gift!
Sen så fick jag massa kläder av L8 |Tusen Tack| Alltid lika roligt.
Fick även högtalare av min far |Tack|
Så nu kan vi äntligen lyssna på Sagoband när vi ska sova.
Och när jag börja kika i datorn så hittade jag 5,84GB med bara sagor...

Tarzan & Banane, en klassiker från förr...

Kikat lite på akvarium - besluts ångest.......
Funderar lite.....

Följde med Helga å köpten en TV....
*suck*
En syn folk som såg oss aldrig kommer glömma....
Helga i ett nötskal bara....

Fick brev från Uppsala Akademisika Sjukhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0