Takida & BadBalja

Takidas spelning på Slick igår...
Stämmningen var kanon - bra tryck - lagomt med slagsmål - fett med folk...
Men bandet Takida sög verkligen... AH - va usla..
Min klockradio med sprända högtalare och nedspolad har bättre ljud än Takidas spelning igår....
Eller jag lagom på lyset med en kareoke maskin och sjunger Jolene...
Det var riktigt illa....

Jajaja...
I morse när jag vakna så var det en ny dag...Fan va skönt - en ny start, en ny tid...

Jag köpte ett akvarium idag - tänkte jag skulle börja med ett lite och jobba mig uppåt ;)
Bine höll på att slå på rygg när hon såg det...
Men jag sa bara - Det är bara ett yngel akvarium =)

image45

Kommentarer
Postat av: Helga

Vilket jävla akvarium!!:D

2007-10-27 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0