♣Tamejfan

♣Har ni haft en hälften så bra dag som jag har haft har ni haft det kanon...( än så länge - peppar, peppar)
Min dag har tamejfan varit toppen..
Mycket tack vare min kärlek =)
Trots hennes F***iga morgon humör och den tidspessimist som hon é :)
" Vi hinner, vi hinner säger jag bara"

I kväll tänkte ja bjuda på tacos - blir det bra?
Toppen - då Cs vi!

Jag är sprallig, tror även att en läkare skulle ge mig diagnosen damp alt ADHD...
Bokstavsbarn som ja È!
Moohaaaa!!!

Fick en manick idag - En manick man ska ha på cigaretten!
För att ta bort 40% av tjäran och 20% av Nikotinet.
En manick Som ska hålla till4-5 Cigg...
Manicken samlar liksom upp allt äckel som vanligtvis åker ner i lungorna!
Verkar vara en bra Manick...
Vi kan dela på den där manicken du å ja Helga!
-Jag ska bara röka lite först!
Grejjern e den att jag behöver ingen manick för att sluta röka....

Over And Out - Fit For Fight


Från Trance kryssningen.....
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0