Försäga Mig *ops*

Precis varit på långpromenad. Sååååå skönt!

Nu den här veckan ska jag ha en praktikant med mig =) En PraoElev! *mooohaaaa*
Undra om jag ska plåga praon med skylt på bröstet och namnskylt!!!
Så fick ju alltid jag ha!
Hur kul ska inte det bli!
Nu ska jag äntligen på utlopp för mina hemska praoperioder, låta det gå ut över nån annan stackare!

En som kanske kan ta över mitt jobb sen *smile*

Å Vilken ruskigt hemlig grej jag fått reda på. Ååa jag vill liksom bara "öppna käften" men jag har lovat att hålla mig på min kant
Ψ Jag kanske Försäger mig!!!!

Städa garaget idag á! Duktiga Flikkor vi é, my love!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Va nyfiken jag blir nu då!I love hemlisar!

2007-09-10 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0