Gay.

30-40% av USA alla hemlösa ungdomar är homosexuella -
Alltså föräldrar som kastat ut dom på gatan på grund av sin läggning.

En kille la ner 30 tusen dollar på Terapi & exorcism för att driva ut den homosexuella Jävulen i sig...
En dag vaknade han upp och insåg att han inte kunna ljuga för sig själv, sin omgivning och gud...
Han erkände att han var bög trots att han tror att han kommer hamna i helvete...

Till helvete kommer nog jag oxå - men inte för att ja e gay!

Alltså jag tappar ord när jag tänker på att IDAG, någonstanns på jorden, är det dödsstaff på Homosexuella.
Vi lever iallafall på samma planet.
Jag hörde om en tjej från Irak som e gay, och soldater hade sett henne och hennes flickvän på stranden - pussades!
Dom blev anhållna men "klarade sig från fängelse" - dom fick be om ursäkt och lova att det aldrig skulle upprepas.
Nu lever hon i Sverige - och bor ihop med en ny tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0