Guldfisken 3s

Kokoboom - här e ja!

Jag söker Jobb!

Idag kom provresultatet från hjärnrönken!
Fler prover på måndag!

Idag kom en flyttfirma och städa ur döingens lägenhet . Dom springer omkring med plastrockar och masker fortfarande... Undrar hur det ser ut där uppe?
Bine blev hysterisk när dom ställde möbler utanför våran dörr när dom kom ner från hissen...
Hon tog alltanvägen när hon skulle till jobbet!!!
Hihihihi hon är helt säker på att vi kommer få sjukdomar och jag har fått hårda instruktioner att jag måste gå ut genom alltan med hundarna....
Tyvär är jag född Eller har utvecklat ett guldfisk minne. Så det hon predikat om var som bortblåst när jag sprang omkring här i trappen med hundarna...
*oppps*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0