HIV och blomma

Hihih..
Blir ju tvungen att avvare en rad på bloggen om Leo´s blommor =)
Han skryter om sina blommor konstant och oavbrutet...
Men vem som hellst kan vell gå på IKEA och köpa en blomma... En stor , en liten , en rund eller en röd...
Det är ju ingen match!
Själva grejjen är ju att odla dom själv... Frön Frö till blomma.
Det e teknik !!
Näädu Leo, hojta till när du fått rosa bananer eller vita tomater att växa så kan vi prata blommor du å ja....


Nån i våran trappa har avlidit.
På förmiddan var det värsta pådraget här.
Polisen , Anticimex och likbil.
Dom från begravningsbyrån klädde på sig vita rockar och gummistövlar.
Alla hade mask på sig....
Jag undrar hur det såg ut och luktade där uppe :(...
Pratade med en annan granne - hon hade fått likmaskar i sn lägenhet.
Gissa om Bine är HYSTERISK och hotar med att stämma ...typ alla....
Hon yrade om HIV-burna-lik-maskar ( jag har aldrig hört talas om det, och tror inte det finns - mer än i hennes fantasi )
Men hon är hysterisk och det tog ett tag innan jag fick in henne i lägenheten igen.




.... ....... .... ..... ..... ........
Jag tänker fundera till sista september och kolla altenativ!

Finns det nått skönare är en ljuv hämnd....
Passa Dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0