Ingenting

Igår hade vi varit gifta i en Månad *Älskar dej*
Det firade vi genom att jag jobbade över 4 timmar- kom hem halv nio, badade, tittade på Efterlys premiären sen somna i fotöljen på nått konstigt sätt.
Ja just ja, Bine va fyllechaffis oxå....
Vilket party vi hade =)

Idag är jag hemma å sjuk * min arma kropp värker .... mina jätte muskel ömmar*
Jag börja lika en beligien blue ....Joooo det e sant!!!

Oppps - igår kväll , när jag va ute me doggsen såg jag en sak..
en sak jag kanske inte borde sett...
Det man inte vet - tar man inte skada av....

Ser ingenting, hör ingenting, säger ingenting.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad såg du? :)

2007-09-08 @ 10:41:30
Postat av: Anonym

jag vill också veta:D

2007-09-09 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0