Irriterar

Morgon kaffe - filt omkring mig - lite låg musik Mange Schmidt - lyssnar när dom andra snosar fortfarande..
Vill bara gå in och kela med henne, men jag vet att hon sovit dåligt i natt så jag låter bli, men va skönt det hade varit!

Jag har fått ett Ticks eller en ofrivillig rörelse =)
Det började med att jag hade upp handen(lillfingret, pek och tummen) och sa "heaven and hell,heaven and hell"
Nu har jag liksom "kortat" ner prossecn - Nu har jag upp handen (inga fingrar) utan bara ruskar på handen och endast tänker "heaven and hell,heaven and hell"
Så ser ni mig - har upp höger hand och ruskar lite - är det bara en fix idé jag fått...
Men nu vet du historien bakom!
Jag kom "på mig själv" när praktikanten frågade varför jag gjorde så hela tiden ...
Då fick jag fundera lite ..... =)

Jag irriterar på ett fyndigt sätt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0