Mentor

En annorlunda kväll.
Jag har både varit mentor och varit med i en diskutionsgrupp om vård och etik
Åj vad vuxet det låter! *klirr i vuxen poängs samlingen*
När jag först skulle vara mentor till C , förstod jag inte riktigt vad en mentor vad, för ett ögonblick trodde jag att jag skulle åka nånstanns!
Som tur é var jag inte ensam om att "tro" att en mentor åkte nånstanns.
Helga frågade oxå "-Vart ska du?"
När jag berättade stolt att jag skulle vara mentor.
Men det gick alldeles utmärkt att vara mentor på telefon oxå..

Sen åkte jag till Sandviken och diskuterade 4 st Tidnings artiklar om missförhållanden inom vården. Lex Sara!
Det var en skoluppgift då diskutioner var hemuppgiften.
Jag och Helga! Vi som grupp kallas även för KAOS och totalt misslyckande!
Men vi förde faktisk en riktigt vuxen diskution om ämnet .- självklart mellan våra totalt skit dåliga, efter kl22 skämt, som bara jag och Helga förstår.
Hahaha

Lycka till...
Jag kryper ner i sängen med min kärlek.....

Puss å Kram - Flödder på stan


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha. Jag skulle ha velat hört den diskussionen:)

2007-09-12 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0