Tanken Räknas

Visst är det tanken som räknas!
Va bra!
Då ska jag berätta vad jag tänkte idag.
Jag tänkte "ta fram" spring skorna och springa runt Andersberg!
Joo - Det är sant!
Vi går ju runt AHill varje kväll och vi har pratat om att springa/Jogga lite lätt runt.
Vi började redan igår ;) (men jag klagade högt och bedrövligt att jag fick ont i röven)
Och idag fick vi förhinder
- En full tacos buffe, 4 påsar Ahlgrens bilar, 100 g Choklad, En påse jordnötsringar mm & mm
Vi blev lite lätt uppsvällda.

Så vi tog den lilla vändan runt bostadshuset , vi hasade oss runt mer, liksom!

En lampa som min farfar hade när jag var liten, en blå lampa med ett vattenfall som snurrar...
Den vill jag ha!
Ska prata med min gamle far och fråga om den finns kvar!!!

Nu ... Dax För Sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0