Tripp

Kläder, kläder - till förbannelse.
Man plockade nyss bort vinterkläderna för att ta fram vår /sommar kläderna. (tiden rusar förbi)
Nu plockar ja bort kjolar, shorts, bikini och tar fram fårskinnet, skoter overallen och snöskor.
Fram me ullsockor och flanellpyamas och benvärmare.
*burr burr*

Annars då?
Söndag - en dagstripp till Falun me Cicci å Algot.
Sen en Tripp på IKEA med kärleken för att drömma sig bort i en fantasivärld - där pengar inte finns.
Och man bara behöver peka på den möbel man vill ha....
Nu vill jag ha en ny säng, vitrinskåp, databord och soffa... *hatar den här soffan*
Tar helldre in ute möblerna och sitter i....

Hela helgen har varit 110% godkänt. Bara varit.
Jag mår skiiiiit bra nu...
Jag älskar min drottning!!!!

Tvinga Johan bjuda på kaffe i veckan... =)
Va säger du Johan !!!



Kyss - Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Johan ifråga månntro?

Hehe, jaaaa, kaffe o skitsnack vill ja ha. :P

2007-09-04 @ 19:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0