Tusen Tack

Asch vilken dag!
Urch - och mitt sätt att hantera all stress var att fly hemmet - till Sätras "lugna" Vrå.
Om man betraktar en terriers beteende som lungt... men men...

Bakslag ang Vilda. Jag trodde jag var lite avlastning i hela kaoset, men allt det här vara bara en del av spelet.
Varför inte säga det på en gång!
Va enkelt det hade varit då.
Vi har bott i en borg gjort av kompostgaller, stängda dörrar och rondell system den senaste månaden.
Som tur var verkade som det ordnat sig till det absolut bästa.
Hon kommer garanterat få det mycket bättre än vad hon tidigare haft!

Ja, allt är fixat - för en vecka i stockholm...
Tusen tack alla som ställer upp =)
Utan er hade det inte fungerat !!

<3 U all... Ni är guld värde...

Ok då..vi ses i sthlm på tisdag då mina bästa vänner =)

image39Kom iHåg!

Jo... Pappa ska köra till Stockholm i morgon oxå - nån slags leverans...
-"Men har du GPS då", Fråga ja....
-"Näää, jag stannar vell vid nån Kebab Kiosk och frågar ", sa pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0