Visa Fingret?

Jag gick kanske lite vilse i början,
men jag hade åtminstonde börjat gå!
Dessutom var jag tvungen att rita min egen jävla karta...

*****************************
Jo, det va ju den 23:e september igår ( som vanligt denna tid på året)...å i dom senaste 27åren har jag alltid blivit ett år äldre, just precis den 23 september.
Börjar bli lite ångestladdat nu - just denna månad, just denna dag!

24 September - Faster Inga GRATTIS!

Imorse sprang jag in på Hemköp i Skutskär, för att köpa dricka och snus.
Damen i kassan säger - Är du 18 du´ra?
När jag ber om en vitGranit!
...... jag blev suuuuur!
Hon kikade lite generat på mitt körkort - Åj 80:ia! -Det trodde jag verkligen inte!!

Jag va ju skit sur å tyckte bara hon va allmänt kaxig så tidigt på morgon =)
Men jag va ju bara tvungen att visa smilegroparna när ja gick ut...
- Jaaa. bättre det än fingret , eller hur!!!?

| Längtar tills nästa Vecka |
E Ni me - E ni Laddade!

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0