5:55

Min första männskliga kontakt i morse var en alkis på Shell macken vid halv 6.
Han ville bjuda på en konjak men jag sa att jag körde.
Då mena han att jag kunna ta hästen (?)

Kl 5:55 satt jag i bilen på väg till Sthlm för att jobba...
Kl 5:55 satt jag i en bilkö på väg hem igenom Sthlm. (kl i bilen e bara 12 timmars för dummiz)
Satt totalt i en timme i kö ..
Love this shit
Jag har en lättare besatthet av klslag ...

På vägen hem blev jag lasad av polisen....
Mitt under en omkörning då jag garanterat inte låg under 130...
Saktade in och ringde Bine för att berätta mina synder innan jag skulle bli stoppad...
Men jag vänta å vänta å vänta
- å körde förbi där dom tog in alla fartdårar...
Asch da...
Tack da!

Nu - soffan!!!
Slut körd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0