*Älskade hund

Jag har legat i snart 24 timmar - som ett slakt i soffan.
Å min älskade hund har varit vid min sida hela tiden.
Inga krav alls.
Hon har bara legat här, ibland gått upp för att äta eller dricka...
Härliga hund ♥
Jag tvingade nyss upp mig för att gå ut och kasta den där fåniga bollen åt henne några gånger,
sen gick vi tillbaka till soffläge..
Underbara Du.
Du ska få ett jätte ben i morgon!!!

Annars är nog allt under kontroll..
Ibland viskar en liten ful fågel hemliga saker i mitt öra...
Saker som man inte vill höra men som kan komma väl till användning.

... jag är på väg bort!


Kommentarer
Postat av: Heléne

En upplysning: Jag e inte den fula fågeln! Frugan har en tendens att ge mig skulden för saker jag e oskyldig till :D

2008-04-28 @ 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0