Härligt


Helt slut sitter jag på alltan - nyduschad med datorn i knä och en kopp kaffe.
Just nu är det inte mycket som skulle kunna göra den här dagen bättre..
Helt kanon...
Vädret är helt fantastiskt - att kunna sitta ute på alltan och dricka kaffe och bara njuta..
Nu är det ju trots allt inte många dagar kvar innan vi flýttar härifrån.
Tråkit egentligen - trivs som fan här..
Men kommer trivas 7 ggr bättre där...

Helga kom på besök och ville ta en promenad - Till McDonald/ÖB
Jag försökte förklara hur jobbigt det skulle bli - men hon har nog gått å blivit döv me åldern..
Började vandra....
Efter några idiotiska genvägar (då jag inte hittar till fots i gävle kom vi på rätt spår)
Framme...
Blev lite godis sugna så vi skulle köpa lite "vägen hem snacks"
Väl framme i kassan hade Helga lite snålt om pengar - som alltid när hon är på affärer..
Fick generat lösa ut henne i kassan..
- för hon hade typ 5 godis påsar , 4 st stänger och en dricka - en halv kasse godis...
Vägen hem va lång..
Som om inte jag har nog med krämpor...

Fru hade gjort kaffe åt oss - men hon va sur och bara väste.. hihihi
Det visade sig att hon var sur på sina vänner som hade lurat upp henne så tidigt på morgonen..
Typ 9:00..

Nu tillbaka till min kopp....

Kommentarer
Postat av: Heléne

detaljer *harkel* ;)

2008-04-18 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0