Hoppar ner en stund!

God morgon Sverige.

Vaknat miljoner gånger i natt, panik vaknat liksom.
- men älskling som är påläst sa att det är vanligt nu.
Hon sitter mer på Forumet på Familjeliv än vad jag gör...
nu iallafall.
Det känns som jag börjar lugna ner mig lite
- i mitt tänkade om förlossningen.
Jag är ju varken den första eller enda kvinna som kommer föda...
(hoppar ner från peddistalen en stund)

Nu går ja mina sista dagar som sjukskriven - har liksom småbörjat jobba
den här månaden.
Och att installera en luftvärmepump är ju rena barnleken.
Men att få kartan,installatörerna och dagarna att räcka till är en helt annan sak.
URCH vad jag var gnällig som installatör - FY!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0