Natten

Natten:

Ja sov -
Bine hörde hur polisen hade stannat en kille utanför och ville snoka,
för att kunna snoka måste hon ta sig förbi mig och till fönstret.
På väg förbi mej blev jag skit suuuur - började veva med armarna och spotta och svor.
(jag sov fortfarande)
Ja var nog rädd om magen =)

Senare:
Jag vaknar av att Bine frågar
"- äh, VA VA DET?"
(isamma veva drömde jag om vatten så jag svarade - vatten)

WWWWWEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
(Extremt ilsken katt)
"katt svarade jag"
Bine öppnar sovrums dörren och säger
"- det kommer ju innifrån!"
BAJS - Vem i Helvete är Sanessa så Vansinnigt förbannad på Inne i våran lägenhet..??
Jag skickar ut en naken Bine i den mörka hallen,
med Chicko under armen (såklart)
I köket sitter en ILSKEN Sanessa.
Hon är Väldigt Arg på katten på alltan...
*suck*
Bine sa att hon fått en klump i magen för hon trodde Sanessa va skadad...
Men jag hörde på henne att hon va ARG - på nån , härinne..
Bajs katt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0