Snö/Akuten

Nu är datorn, block å penna upppackat igen.
Åker inte till Huddik idag.
När jag va ut 6:30 kunna jag inte se skillanden på bilen eller högen som traktorn gjorde...
Å det kommer mera...
Snö alltså..

Gårdags kvällen tillbringade jag på akuten...
Inte för min egen del för en gångs skull.
Nu fick jag släppa av vid ingången åka jätte långt och leta parkering och gå tillbaka...
Och sen tillbaka till bilen för att fylla på parkeringspengarna.
Så mycket har jag aldrig gått sen ja blev sjukskriven!
*pustar ut*
Och när läkarteamet anländer har jag svårt att hålla mig för skratt
pga hennes kommentarer och svar.
Läkarn - " Hur mycket väger du?"
Hon - "Määä Frågar man en sån sak?! Oförskämt!"
Läkarn -" Ja jag är läkare!"
Hon -"Fnyser nån siffra till svars"

Jag hittade ett stetoskop och satt som ett fån å försökte lyssna på magen
(det funkar säkert inte så)

♥therese
ska jobba idá

Kommentarer
Postat av: Helga

Nu får du känna hur d känns o leta parkeringsplatser 1mil från sjukhuset. Visst e d kul;)

2008-04-09 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0