Sverige och Förlossning

Jag sitter och pluggar Sverige kartan... :)
Vart ligger
Ankarsrum
Hjälteby
Åsa
Kode
Borrby....

Jag är egentligen ledig idag,
men jag sitter här och försöker mig på programmen.



Va till BM idag.
Mötet handlade om att dom ska försöka övertala mig till en vaginalförlossning..
Lycka Till!
(nu har dom gått ihop ett par sköterskor och läkare som ska övertala mig)
Eftersom jag inte får vara nersövd så lär det inte gå...
Men har dom väldigt bra erbjudande om lugnande så kanske...
Smärtan gör mig inget...

Jaja -
vi får se... Bebisen ska ju ut...
På mitt sätt eller på deras sätt...

Jag gillar inte att förlora




Kommentarer
Postat av: Tessa

Åsa ligger några få mil utanför Kungsbacka.. Om d nu inte finns fler Åsa-byar då vill säga ;-P

2008-04-08 @ 18:06:09
URL: http://theresestjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0