Varning För!

Måste bara varna för den här skiten...
Jävla amatörer...
http://www.livsprognos.se/
På sidan vill dom att man ska göra ett "ålderstest" som visar hur länge du kommer leva..

När du knappat in din email adress och ska fortsätta med testet - så har dom skickat ett mail att detta kommer faktureras med 149:-
Hade jag varit rik och mäktig hade jag stämt ARSLET av er...
Dårar!!

Jag som dagligen försöker övertyga min lite lätt hysteriska fru att
nått sånt här aldrig händer...
Inte oss iallafall...
Du har rätt Bine...
Jag är Lurad!!

Spöa er era **ψ%&¤



Ska till Cicci och Algot senare på en kopp kaffe
- trots att Algot har andra vänner på dagis så jag behöver inte komma tycker han...
Hihihihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0