Äntligen Morron

Denna sömnbrist blir min död :/
Vaknade halv 4 å kunna inte somna om... smyger omkring i lägenheten med mina ömma fötter..
Sitter på balkongen med Sanessa - kallt!
Sätter på TV:n - skit!
Nu är kl 6:00 och jag lyssnar på Radio... ADAM Å GRY e tillbaka...
Äntligen Tillbaka!
Äntligen morgon ¿

Har precis gjort lunchlåda till Bine som vi på nått sätt lyckats glömma bort totalt under helgen..
Vad är det för poäng?? =)
Göra matlåda kl 6 på morron...
eller egentligen nu när jag funderar på det så kanske det inte är så vuxet.. vi borde ha varit lite förberedda på att hon skulle jobba idag...
Dvs göra maten redan igår...
Äsch..snällt iallafall!

Nu tänker jag ta lilla vilja på en promenad innan larmet går av å fru ska väckas ...


Go´Morroon du...

Kommentarer
Postat av: Tessa

Huuuua va tidigt du e uppe!

Före tuppen t.o.m lider m =/

2008-08-11 @ 11:04:48
URL: http://theresestjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0