Blåa underställ

Jag har gått å blivit totalt skadad av nånting - förmodligen av det som växer innuti mig.
Igår kväll var jag sååå trött - fantiserade om hur jag sov till11-12 idag och var utvilad.
När Bines larm ringe kl 6 i morse stog jag färdig med kaffet och hade börjat med den sista byråån..
Skrivdragaren i ena handen å hammaren i den andra...
Så fort jag hörde hennes larm tjuta på första tonen fick jag mundiarre och överlycklig för mitt vakna sällskap.
Ingen znoooose här inte...
Hon var naturligtvis inte lika glad över att varken se eller höra mig vid den tiden...
KL 6!!
Sjukt ...

Vet du vad jag saknar..
-Att frysa.
Jag vill sitta i soffan och hyttra och krypa upp med en x filt och mysa...
Eller en kopp varm Oboy eller buljong...
MYS.
Näää, kan inte ha ett plagg på kroppen så länge som jag e inne/hemma (brukar kamma mig om jag har folk här)
Rör nån i mig så brinner jag å får fjärdegrandens brännskador.
Svettas konstant!
Saknar mitt blåa underställ och mina hellahansen sockor...

Hur mår du,3s?

s#"ORk -?8R¤#"-"%5"211½-
?`=)(/&%%¤E.-¤#"#¤"!!#¤


Joo..tack bra!

Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

tycker att jag känner igen d där med att man får mundiarre av att vara vaken för länge ensam:D

2008-08-22 @ 15:39:28
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0