Buzz

Siiiit bil :/
Bilen startade inte igår... *purjolök*
Leo kom in och drog igång oss =) TVÅ ggr... Blev ju stående i Viken oxå..
Laga bil i helgen då!

Vi var in till Helga å Spelade Buzz igår...
Det var köttigt allvarligt och hårda ord kastades över rummer (?)
Men skojj va det ...

Ingen av oss e ju nått geni... men jag är ju ändå bäst !



Shit - jag har REDAN jobbat två veckor...
Idag gör jag den sista dagen.. SEMESTER igen!
Skööönt!
Men jag kommer gå tillbaka en vecka i taget efter semestern!
Känns faktiskt som en evighet kvar till bebis kommer..
Trots att det bara är 2 månader kvar..
Det är skrämmande..

Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

Ja d hade kunnat blivit blodigt :D

Blir lätt så när delar av eliten e inblandade:D

2008-08-08 @ 15:27:45
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0