"Din dom blir.."

Semestern e slut - igen!
Men det e skönt att "sitta upprätt" en stund, så man får tillbaka krafterna.
Jag tror inte att mitt överdrivna vilande skulle göra mig nå piggare alls, utan bara ännu mer less, trött och arg.
Men nu e ja tillbaka. För stunden iallafall.

Idag är det mest avgörande dagen (förmodligen) i mitt liv..
Idag ska en helt för mig främmande människa avgöra mitt öde. Leva eller dö !
Det låter hemskt, men det är ungefär dé det handlar om.
Dödsstraff eller ej...
Men jag e laddad - För min slutplädering :)

Nu - återgå till mitt jobb...
Snart - sjukhuset!

Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

Jag håller tummarna för dig! Jag ringer när jag slutar typ

2008-08-25 @ 12:07:41
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0