En Fin dag ♥

Vad tiden går fort!
Igår var vi unga och snygga
och idag...
är vi bara snygga!!
Grattis på Födelsedagen, snygging!!



För exakt ett års sen idag,
så Gifte vi oss!!
2007-08-06 ∞ 2008-08-06
Ett år!
Älskar dej min vackra!

Idag fyller min älskling 28 år
GRATTIS!

Hos Barnmorskan:
Ett vanligt besök..
Allt ser bra ut, inga konstigheter...
Det ÄR ju bra, men det minskar mina chanser till ett snitt...
jag är ju frisk och graviditeten är normal.
Nu hänger det bara på att moderkakan inte ligger rätt..
Och det hoppas jag den inte gör..
BM tyckte jag va rolig och ärlig med mina åsikter..
Att jag ville att moderkakan skulle ligga fel..
=)

En annan sak!
Efter en snabb huvudräkning, tillbaka blick på foton från förra sommaren,
har jag konstaterat att jag gått upp nästan precis
20 KILO på ett år.
Gulligt!
Hahahaha!!
Slå det du.. ska du få dela en kexchoklad med mig....


Kommentarer
Postat av: Ulrika

GRATTIS GRATTIS!!!!!



Vad roligt med fler som går upp i vikt. Synd bara att det är av en annan orsak för mej.



Kram

2008-08-06 @ 19:28:55
URL: http://mrsbubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0