Förbud!!

Min bättre helft börja ju snicka IKEA möbler igår och jag var lite disträ eftersom jag hade besök..
Men jag uppfattade ju att det inte gick bra för henne..
Men jag trodde inte att det var såååå illa :/
Vi köpte två byråer till sovrummet och hon började med den ena..
Hon gav upp och idag när jag återupptog där hon avslutat upptäckte jag att  hon satt ihop lådorna UPPÅNER
plus att hon "sågat" sönder en bräda...botten plattan.
Och jag vet att IKEAS möbler kan strula, men att man ska behöva såga själv är ju kaos...
GAH..
Nämnde jag oxå att byråerna är ett utgående sortement och finns inte mer..
Det finns EN byrå kvar på IKEA i KungensKurva.
På nått sätt har Bine lyckats igen och dom ska skicka en ny låda...

Idag har jag varit värktablettsfri *skönt*
Men då har jag sovit hela dagen istället... men jag har ingen värk, bara helt slut.

Lön på måndag =)

Härmed sätter jag ett Förbud för Bine
på IKEA möbler..
Varning till andra som kan erbjudas hennes hjälp!!

......

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahahaha!! Herregud hur lyckas hon med det där?

Smidigt!haha! Sorry Bine!:D

2008-08-24 @ 09:59:27
URL: http://rebeqita.blogg.se/
Postat av: 3s

Jaadu... men innan det misstaget så lyckades hon faktiskt med vardagsrumsbordet, databord, men det sprack vid byrååerna :(

2008-08-24 @ 14:29:32
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0