Försvunnen dag

Det känns som en dag är försvunnen...
Gårdagen!
Känns helt tom - jag måste verkligen tänka vad som hände igår...

Jag fick ett väldigt tidigt morgon besök... strax efter 7 på morgon stod han på parkeringen!
Vi veva igång våran bilen och körde älskling till jobbé..
Hem å drack kaffe, sen till storvik hämta lite grejjer, och hämta ut lite pengar...
Tillbaka hem...
Satte batteriet på laddning... men inte till nån nytta alls :s
Idag ska jag ringa runt och kolla nytt batterie...

Älskling har blivit erbjuden nytt jobb =)
Perfekt.. Å alladeles snart.
Hoppas!!

Sen fick vi finfrämmande å kaffesällskap... Najs...
Trevligt!

Jag blev dålig igår - jag brann - feber , tandvärk.
Smärtlindring - Sova!

Tack För maten älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0