Fullt ös

Shit... fullt ös ..
Tvätttid kl 7 i morse.
Barnmorskan 9:15... hade lite högt blodtryck som oroade henne, men jag tror allt grundar sig i min halvångest inför måndagens läkarbesök!

Leo kom  på kaffe och en pratstund. Gick igenom min mobilblogg som går tillbaka en tid.
Samtidigt kom IKEAs leverans på vardagsrumsbord, bokhylla, databord och två byråer.
Älskling kommer hem och börjar snickra IKEA möbler =)
Jag hade tandvärk och låg mest å stirra...

Sen kom min gamle vän Johan för att hämta det gamla hedliga databordet som jag en gång fick av honom men som han frågat efter för nått års sen =)
Trevligt att Cs ...

Nu ska jag ducsha och sova...
Har varken sovit lunch eller middag idag ..

Trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0