Jaaakkkaallla

Bu bu bu bu...
Jag har sååå tråkit...

Har haft sammandragningar eller förvärkar - har liksom inte förstått skillnaden mellan dom (om det nu är nån)
I går kändes det som om nån skulle komma ut där nere - jakkkaaalllaaa!!!
Å det är ju så nära så allt kan ju hända... men jag kniper å vägrar för fulla muggar!

Idag eller i morgon ska min gamle vapendragare, numera Järbobo igen komma och hälsa på.
Han ska få tillbaka till efterlängtade skrivbord som jag haft i massa herrans år...
Men jag har ju förlorat många vänner pga av det databordet =)
Vi var tvungen att utnyttja Bines vänner denna flytt, som fortfarande var ovetande om vad som väntade :)

Nu måste jag göra nått...
Dör av tristess snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0