Jag har gått sönder

Jag går sönder..
jag har aldrig känt mig så ensam någonsin... Tårarna sprutar okontrollerbart :/
Jag har så ont!
Jag var till tandläkarn i morse och bad om en lokal bedövning... för att orka stå..
Fick samtidigt en tid till jouren 14:45..
Somnade hemma en timme men vaknade upp med en värk värre än den i morse..
Tårarna sprutar då jag ringer både BM och sjukvårdrådgivningen och ber om hjälp...
Rädd att ta för mycket smärtlindring (som inte hjälper)
Kl 12 fick jag komma tillbaka till tandläkarn för ännu en bedövning...
Skönt...
Nu är kl 13 och han har lagt bedövningen för högt så nu har värken kommit tillbaka :(
Jag orkar inte mer...
Tre tandläkarbesök på en dag.. Gissa om jag är sönder stressad!!
Hjälp!

Detta är ju laddat för personlig konkurs :/


Å ensam!
Gråter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0