LA & Kaos

Efter en halvkass dag i Storvik  - där jag fick en vidrig huvudvärk pga av allt...
Förmodligen för att jag är/blir berörd av hans mående...
Jag blir oxå väldigt elak på honom - så när han sen ringde på kvällen fick han sig en åthutning
Så Förlåt =) För att jag skäller på dig, men tro mig, ingen vill dig mer väl än jag!!
För att inte bli osams på riktigt kom vi överens om att vi ger upp för stunden å hörs senare =)


Till Skutskär - Förlovnings Fest för våra fina Vänner
LA och Kaos ♥

Vi kom 1 timmer för sent *sorry*
Vi gick igenom en QUIZ som handlade om LA och Jonna =)
Jag visste att jag hade koll på LA och jag litade på att Bine känner sitt X å sin bästa vän...
Å mycket Riktigt!!
Jag å Bine tog hem hela kittet!!!
Vi Vann QUIZET om LA & Kaos.
=)
Vi vann goooodis =)
Och som tjockis på sånna festen får man tydligen lite extra godis..
Så jag fick en till påse/paket ..
1-0 till tjockisen =)


Jag älskar dej Sabine!!
Alooot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0