Sanningen

Precis hemkommen från Förlossningen å UL..
Och bebisen motarbetar verkligen mig :/
Förra veckan låg h*n i säte och det är alldeles perfekt för mitt snitt...
Men dom senaste dagarna har h*n levf ett jävla liv där inne... h*n har vänt sig!!
Gah!

Tur att vi kan samarbeta, du & jag!

Jag har då inte ärvt nå födarkunskapet av min mor... Hon har ju gjort barnafödandet till ett söndagsnöjje!
Jag lovar att jag ska berätta den riktiga sanningen om att vara gravid...
Inga lögner eller förfinande av sanningen..
Allt ska fram!
Det är ingen dans på rosor, det är inte mysigt, det är inte gulligt...
Det är pest å piiiina...
Du har ont, du mår illa, du växer dubbla din storlek, du blir totalt orölig...
jaa... det finns mer....


Sanningen om graviditet ska fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0