SingStar

Dagarna går...
Saker och Ting sker..


Igår fick vi låna Ciccis snorbil *tack* till Valbo och vi köpte ett nytt batteri till våran bil...
Och det var så enkelt.. Fan va skönt..
Både jag å Bine va skeptiska.. men bilen starta =)
Skyndade in för att göra en väldigt sen och god middag för att senare åka in till Sandviken å sjunga Singstar med Eliten som suttit långt in på nätterna och stört grannar och hela kvarter...
Bine va lite små skeptisk och ville egentligen inte åka, men vi mutade henne med öl..:)
Då sa hon "bara vi inte blir kvar länge..."
Två öl och ca 40 minuter  senare har Bine funnit den bästa postitionen för att slå dom andra i Singstar - Stående!
Slutresultat : Vi blev väldigt sena hem och Bine hade nog sjungit som flesta låtarna och var svår att vinna över...
Dom andra är verkligen tävlingsinriktiade - med poäng och grejjer..
Jag försöker få ihop orden...
"J-a-g ....är....få-n-g-ad...av ....e-n .....st-o-rm-vi-nd"
Så fruktansvärt irriterande hur många gånger man kan dela ett ord på 4 bokstäver...
Varför???

Jaaaja...
Bine var lite risig i morse när hon vakna... Men hon gick till jobbet
- men hon var verkligen ur funktion så jag väntar fortfarande på att hon ringer och ska hem..
Hoppas hon får veta mer idag om det nya jobbet..
Kanonperfekt..
Synd på bilen bara, men men...



Den här vill jag ha... och ska ha en nästa sommar..

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mäh. Vadå snorbil? ;)

2008-08-13 @ 16:51:43
Postat av: 3s

hihihihi

2008-08-13 @ 20:40:02
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0