Tack

jag ska lägga 4 minuter på en blogg...
så fort ja börjat jobba igen e det kaos... jag får ett totalt hjärnsläpp...
jag hinner inte med nånting.. Datorn Suger - eftersom jag får sitta på våran privata!!
Då uppskattas man :/

I morse va jag hos tandläkarn..
hon borrade i 1 timme & 15 minuter på samma tand för att konstatera att den inte går att laga...
Tillbaka på måndag och rotfylla... BILLIGT och bra...
Betalade 995 spänn idag för att få en smärta som är 3ggr värre än innan....
Och får inte ta några värre tabletter
FUCK!!!

Jag mår skit... jag har ont !!!

I går fick jag min för tidiga födelsedagspresent...
Nintendo Wii av älskling!!
TACK..♥

Men det e fult att ge sin orörliga gravida fru ett sånt spel nu... bara dagarna innan...
Jag ligger ju absolut inte på nån Top10 lista...
Men snart e jag igång...
WEEE=)

Kommentarer
Postat av: jennie

Men shiiit, att du fixar tandläkarborrning i 1 timme å 15 minuter!?!?! Föda barn borde ju inte va nånting då...

2008-08-27 @ 19:55:37
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0