Buzz

Vad händer en fredags kväll??

Bine låg i soffan å strejkade först =) men jag fick fart på na...
Vi 7 tiden igår kom jag å Helga på att vi ville spela Buzz... *roligt*
Ringde runt till alla tänkbara vänner .. dvs jag ringde min lillebror =)
Som skrek rakt ut - han har tydligen köpt ett tönt spel - pl3 - trådlöst å grejjer...
å det fick vi tydligen inte lägga vantarna på..
Ganska förstårligt eftersom jag gjorde min Wii premiär där med boxningen som höll på sluta illa
och en utbetalning från hemförsäkringen .
Men det visade sig att en snäll skäl i Storvik (tack Nettzki) var villig att låna ut Buzz åt tre förvirrade själar..

Iväg till storvik! Byn som gud vägrar ta sig an.

I samma veva blev det ju strul - varken oväntat eller ovanligt!

tystnad

Idag - tillbaka till Storvik och röjja!
I kväll - Förlovningfest i Skutskär!
I morgon - spela buzz =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0