1000 frågor

Vilken svordom använder du mest? S:A:T:A:N - bokstaverar oftast oxå
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Idag - kl 7 ( till älskling)
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys - Kvantum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar hellre
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett köksbord
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? JAPP - å ingen liiiiten grejj heller
När var senast någon stötte på dig? Åj åj åj... jag behöver bara öppna dörren nere i porten så visslar det bara runt omkring mig
Vad åt du till middag senast? Tacos ...så klart
Kan du vissla? Visst
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp
Äger du några popband t-shirts? öh .. Nä, brukar låna Bines =)
När flög du senast? Var det 2000 när vi flög till Turkiet men skulle till Grekland *hihihi*
Pratar du några andra språk? Ja för fan - för fullt - men gör mig inte förstådd av andra
Har du gråtit offentligt? Ja, det har ja nog
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Men du skojjar ! Jag har inte tid att skriva allt här Sherloock
Vad har du med dig in på bion? popcorn, dricka och baconchips - på den tiden ja gick på Bio
Vad har du för väder? Skinande Skit Sol
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Naturkunskap, Foto & Bild & Blommor och Dekorationer
När sov du senast på golvet? Öh... kan inte minnas!
Vilken är din favorit drink? Drink? med alkohol alltså¿¿¿ jag veeeet inte
Gillar du din boendesituation? Jag ÄLSKAR den
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? I dagsläget - 12-15timmar .. vanliga fall 7-8timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? I vanliga fall - JA! Nu är det mest sömn, mellanmål, vila, middag, powernap
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Alltid - jag tyckte oftast jag hade viktigare saker att berätta än läraren
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hela 28 bast
Tror du på liv på andra planeter? Absolut
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag dör inte av det ( vad som nu e svårt )!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Japp - nästa årliga bröllpsdag funderar vi på
Tycker du om att krama folk? Öh ... jag springer inte å kramar okända folk i Sätra precis
Äger du en digitalkamera? Det gör ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj. Två gånger på en kväll i sthlm - Pink
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja... det stör mig inte
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Varför då?
Är du mörkrädd? Nope
Tre saker du alltid har med dig? Mina 3 telefoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0