Utmattad

psykisk utmattad :/
Jag kom till förlossningen 30 minuter för tidigt (dumt gjort)
Då dom där äkkliga lokalerna framkallar en sån vidrig jävla ångest..
Satt där och började få svårt att andas ... bara huvuvdet som spökar, men det är trots allt skit jobbigt att dra djupa andetag med denna mage:/
Fram me astma sprayen som förmodligen bästföre datumet passerade i fjol... men drog några djupa av den och då kom hjärtklappingarna, svettningarna å ångesten .. GAH!!!!
Slet av mig allt X... keps å tröjja, satt som ett sjuktmongo i väntrummet innan barnmorskan kom...

Jag satte mig ner i hennes rum och sa bara som det var
- jag fixar det inte.
Min fusklapp och mitt tal behövde jag inte ens ta fram...
Allt gick kanon.. Fick läkar tid om två veckor - där jag får beviljat eller avslag
Men eftersom det bara finns en utväg för min del så är jag inte orolig... ÄN!!

Nu måste jag lägga mig en stund.. helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0