Vansinnig!!!

Vansinnig!
Jag vet inte vad man ska skylla på - full måne, city festen eller om detta bara varit en extrem annorlunda helg.
Iförrgår var ju grannhunden rabiat... å det är en saintbearnad som lätt kan förknippas med Cujo eller nån annan rabies smittad hund..
Han ylade & skällde så Vilja var ju tvungen att moppsa tillbaka.
I natt var det nån som hoppade med knäna i golvet (vårat tak) ovanför oss.. men på nått konstigt sätt så stämmer inte våra beräkningar om vem som bor ovanför oss..
Sen var det nån/någon som hade sex... Förmodligen grannen under..
Men det lät som en kille blev påsatt eller att nån satt på en åsna... Det lät mer som vrål från en våldsam trafikolycka...
Sååå tröttsamt... telefonen har ringt några ggr i natt oxå + flera mess...

Jag vill sova :/

Jag hat ställt frågan förr och gör det igen
- Vad är det för fel på folk?

Jag vill köpa hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0