Biobiljetter

Fick biobiljetter i julklapp av Varmt och Skönt idag.
TACK
Bio är stort för oss nu för tiden..
Men vi ska nog diskutera och planera lite med Cicci ang detta ;)
Först  ska jag försöka få med mig frugan på ett bio besök..
Med med lite vilja, våld och handsprit ska det nog gå...
Men nästa år så ska vi nog kunna hinna med ett biobesök...
Sweeeet!!! ♥

- - -

Tina kom ju som sagt på besök idag...
hon stog utanför och jag sprang omkring med en oknäppt amningsbh och tillhör landtinget byxor
- hemma bäst -
Vi tog Vilja på en långpromenad o Tina fråga vad som tagit åt mig...
Ang Vilja, hon drog och dampa och var riktgit dryg.
Men det är ju absolut inte Viljas fel att jag är lat...
Å hon är ju världens bästa hund med världens lataste matte.
Hundägar ångest!
Och jag dämpar min ångest med köttiga köttben...
Buu!!


- - -


Snart äré jul...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kolla med den där Cicci, hon är nog en hyvens barnvakt tror jag ;)

2008-12-22 @ 20:02:37
Postat av: Cicci

Okej, jag erkänner att det var jag själv som skrev det där :D

Dålig humor kanske ;)



Jag har också hundägarångest. Tror du det är nåt som går?



2008-12-22 @ 20:05:18
Postat av: 3s

ja, jag tror det är en släng av den ångesten som drabbar vissa :S det suger...

2008-12-22 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0