En deal


Bines 1a dag som varslad å arbetslös så ringer dom in henne på jobb redan ;)
Så i morgon ska hon jobba igen.
Sweet!
Jag har planer för morgondagen.. Stora planer!
Hoppas bara att det kommer funka, det är liksom inte så enkelt med småbarn.

Bine är nu ute och springer, hon och Cicci fick nå frispel och bestämde sig för att ge sig ut å springa
Duktiga flickor!
Själv så håller jag mig till promenader!
Det passas mig bättre... det gör så ont i kroppen av att springa... Det liksom guppar så obehagligt!

Vi har mätt omkretsar idag ( en av anlednngarna till att dom e ute och springer nu)
Mycket på gång nu... har ju en deal me Helga oxå...
Urch... jag skulle kanske ha tänkt efter innan jag sa något :/
Jaja... Så kan det vara!!

Nu ska jag återgå till soffan me M...

puss å kram.. Cs på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0